GREMI D'INSTAL·LADORS D’ELECTRICITAT, FONTANERIA I COMUNICACIONS DEL BAGES, BERGUEDÀ I MOIANÈS

Electricitat, Fontaneria i Comunicacions

Nova convocatòria KIT DIGITAL (Segment II entre 3 i 10 treballadors 6000€)

Ferran Soler Cot,

Nova convocatòria KIT DIGITAL (Segment II entre 3 i 10 treballadors 6000€)


A partir del dia 02/09/2022 ja es podran presentar les sol·licituds per obtenir l’ajut de 6000€ del kit digital per a les empreses d’entre 3 i 10 treballadors (segment II). Després d’aquest segment, ja només quedarà el dirigit a les microempreses d’entre 1 i 3 treballadors que podran optar a un bo de 2000€.

Aquest ajut prové dels fons NGEU i te com a objectiu ajudar a les empreses en el seu procés de transició cap a la digitalització. És per això que aquests 6000€ s’han de gastar en la contractació d’algun dels serveis de digitalització oferts per diversos agents i empreses registrades com a entitats digitalitzadores dins d’aquesta convocatòria.

Des del Gremi us animem a participar en aquesta convocatòria el més aviat possible, ja que s’adjudicaran els ajuts per estricte ordre d’entrada, i d’aquesta manera obtenir aquest crèdit a invertir en serveis de digitalització que us podrem oferir a través de l’empresa col·laboradora en digitalització Crisalida.

A continuació us compartirem un llistat dels diferents serveis de digitalització als que podeu optar per descanviar el valor del bo digital obtingut:

  • Presència a internet i lloc web: creació d'una pàgina web per a la pime i/o prestació de serveis per donar-hi visibilitat als principals llocs d'Internet.
  • Comerç electrònic: creació d'una botiga en línia de compravenda de productes i/o serveis que utilitzi mitjans digitals per al seu intercanvi.
  • Gestió de xarxes socials: promocionar la pime a xarxes socials.
  • Gestió de clients i/o proveïdors: digitalitzar i optimitzar la gestió de les relacions comercials amb els clients.
  • Business Intelligence i analítica: explotació de dades de l'empresa per millorar el procés de presa de decisions.
  • Serveis i eines d’oficina virtual: implantar solucions interactives i funcionals que permetin la col·laboració més eficient entre els treballadors de la pime.
  • Gestió de processos: digitalitzar i/o automatitzar processos de negoci relacionats amb els aspectes operatius o productius de la pime.
  • Factura electrònica: digitalitzar el flux d’emissió de factures entre la pime i els seus clients
  • Comunicacions segures: proporcionar a les pimes seguretat a les connexions entre els dispositius dels seus empleats i l'empresa.
  • Ciberseguretat: proporcionar a les pimes seguretat bàsica i avançada per als dispositius dels empleats

Comentaris


Per comentar, si us plau inicia sessió o crea't un compte
Modificar cookies